Crevillent (22/01/2024).- La alcaldesa Lourdes Aznar Miralles, junto con el edil de Turismo, Pedro García Magro, ha presentado este miércoles, en la Sala Municipios Costa Blanca en el marco de la Feria Internacional de Madrid (FITUR), la nueva Marca Turística de Crevillent. Esta nueva identidad visual viene acompañada del claim “Crevillent. Una Alfombra de Mil Colores”, según ha desvelado en la presentación realizada en la capital de España.
Esta nueva marca turística consta de la construcción de la marca con un claim e identidad visual. La alcaldesa Lourdes Aznar ha afirmado que “no sólo compiten las empresas en materia turística, sino también las instituciones y los destinos turísticos y, por eso, encargamos este proyecto a una empresa de solvente prestigio que ha construido marcas turísticas como las de Benidorm o Elche”.
En cuanto al diseño plasmado se aprecia que se apuesta por la palabra “alfombra”, siguiendo la línea tradicional de esta industria crevillentina que también se ha modernizado, adaptándose a los tiempos y demandas actuales, así como que se emplea la fórmula “de mil colores” para conceptualizar todas las cualidades que ofrece nuestro municipio desde diferentes ámbitos como las Fiestas y Tradiciones, Naturaleza, Gastronomía, Cultura, Deporte, Moros y Cristianos y Semana Santa. Por lo que se refiere a la tipografía seleccionada corresponde a una letra de tipo arabesca, al tiempo que ciertas letras se inspiran en elementos como la cruz cristiana y la media luna mora o Els Pontets.
El edil García Magro ha concluido al defender que “bajo el paraguas de esta marca turística habrá que seguir trabajando para ejecutar acciones que refuercen esta identidad visual turística”.
Presentada en FITUR la Marca Turística «Crevillent. Una Catifa de Mil Colors»
• La major Fira Internacional de Turisme, que s’està celebrant a Madrid en la Institució Firal de Madrid (IFEMA), ha acollit la presentació de la nova Marca Turística de mà de l’alcaldessa Lourdes Aznar Miralles i el regidor de Turisme, Pedro García Magro
Crevillent (22/01/2024).- L’alcaldessa Lourdes Aznar Miralles, juntament amb l’edil de Turisme, Pedro García Magro, ha presentat este dimecres, a la Sala Municipis Costa Blanca en el marc de la Fira Internacional de Madrid (FITUR), la nova Marca Turística de Crevillent. Esta nova identitat visual ve acompanyada del claim “Crevillent. Una Catifa de Mil Colors”, segons ha revelat en la presentació realitzada en la capital d’Espanya.
Esta nova marca turística consta de la construcció de la marca amb un claim i identitat visual. L’alcaldessa Lourdes Aznar ha afirmat que “no sols competixen les empreses en matèria turística, sinó també les institucions i les destinacions turístiques i, per això, encarreguem este projecte a una empresa de solvent prestigi que ha construït marques turístiques com les de Benidorm o Elx”.
Quant al disseny plasmat s’aprecia que s’aposta per la paraula “catifa”, seguint la línia tradicional d’esta indústria crevillentina que també s’ha modernitzat, adaptant-se als temps i demandes actuals, així com que s’empra la fórmula “de mil colors” per a conceptualitzar totes les qualitats que oferix el nostre municipi des de diferents àmbits com les Festes i Tradicions, Naturalesa, Gastronomia, Cultura, Esport, Moros i Cristians i Setmana Santa. Pel que fa a la tipografia seleccionada correspon a una lletra de tipus arabesca, al mateix temps que unes certes lletres s’inspiren en elements com la creu cristiana i la mitja lluna mora o Els Pontets.
L’edil García Magro ha conclòs en defendre que “sota el paraigua d’esta marca turística caldrà continuar treballant per a executar accions que reforcen esta identitat visual turística”.