Crevillent (11/06/2025).- La concejala de Cultura, Mónica San Emeterio Gil, informa del inicio del ciclo de proyecciones de películas al aire libre en el ya habitual “Cine de Verano”. Esta actividad, pensada para el disfrute de toda la familia, permitirá que la población de las pedanías y del casco urbano puedan disfrutar de distintas proyecciones.
La programación de estas películas es variada, actual y especialmente seleccionada para todos los públicos: infantil, juvenil y familiar. Este año, por primera vez, l’Escola Valenciana y la Concejalía de Educación han colaborado en la proyección de la película en valenciano Ainbo, la guerrera de la Amazonia.
La programación comenzará mañana viernes 13 de junio en El Realengo con la película “Dragonkeeper: Guardiana de dragones”. El ciclo continuará el 24 de julio en el Barrio de La Estación con “Gru, mi villano favorito 4”, y el 5 de agosto en el Barranco de San Cayetano con “Buffalo Kids”.
En detalle, el Paseo Fontenay acogerá cuatro sesiones:
• 1 de agosto: “Kung Fu Panda 4”
• 8 de agosto: “Wonka”
• 22 de agosto: “Ainbo, la guerrera de la Amazonia”
• 29 de agosto: “Del Revés 2”
Todas las proyecciones comenzarán a las 22:00 horas y la entrada será libre hasta completar aforo, tanto en las pedanías como en el Paseo Fontenay.
Este ciclo está subvencionado por la Diputación de Alicante, y se presenta como una excelente oportunidad para disfrutar de noches de verano con cine al aire libre en familia y en comunidad, según ha expresado la edil del área.
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent
• Entre el 13 de juny i el 29 d’agost es projectaran tant en pedanies i barris com en el Passeig de Fontenay diferents pel·lícules amb una programació variada, actual i per a tots públics, segons ha informat l’edil de Cultura, Mónica San Emeterio Gil
Crevillent (11/06/2025).- La regidora de Cultura, Mónica San *Emeterio Gil, informa de l’inici del cicle de projeccions de pel·lícules a l’aire lliure en el ja habitual “Cinema d’Estiu”. Esta activitat, pensada per al gaudi de tota la família, permetrà que la població de les pedanies i del nucli urbà puguen gaudir de diferents projeccions.
La programació d’estes pel·lícules és variada, actual i especialment seleccionada per a tots els públics: infantil, juvenil i familiar. Enguany, per primera vegada, l’Escola Valenciana i la Regidoria d’Educació han col·laborat en la projecció de la pel·lícula en valencià Ainbo, la guerrera de l’Amazònia.
La programació començarà demà divendres 13 de juny en El Reialenc amb la pel·lícula “Dragonkeeper: Guardiana de dracs”. El cicle continuarà el 24 de juliol en el Barri de L’Estació amb “Gru, el meu vilà favorit 4”, i el 5 d’agost en el Barranc de Sant Gaietà amb “Buffalo Kids”.
Detalladament, el Passeig Fontenay acollirà quatre sessions:
• 1 d’agost: “Kung Fu Panda 4”
• 8 d’agost: “Wonka”
• 22 d’agost: “Ainbo, la guerrera de l’Amazònia”
• 29 d’agost: “Del Revés 2”
Totes les projeccions començaran a les 22.00 hores i l’entrada serà lliure fins a completar aforament, tant en les pedanies com en el Passeig Fontenay.
Este cicle està subvencionat per la Diputació d’Alacant, i es presenta com una excel·lent oportunitat per a gaudir de nits d’estiu amb cinema a l’aire lliure en família i en comunitat, segons ha expressat l’edil de l’àrea.