Aquesta medalla es concedeix a homes i dones de diferents països que mitjançant la seua labor contribueixen a la cultura en els camps artístics, literaris i científics. En eixe sentit, El Cresol, associació cultural que es va crear al 1983, porta des d’aleshores creant, organitzant i fomentant activitats relacionades amb la cultura i els sabers de crevillentines i crevillentins.
L’alcalde de Crevillent manifesta que “és molt important que una entitat com és la Societat Acadèmica de les Arts i les Ciències de París, haja volgut fer este reconeixement a una associació cultural senyera del poble, per tot el treball que fa per la cultura i per les persones, dos coses que van de la mà. Vull agrair tota la tasca que El Cresol fa dia rere dia, construint poble. Des de l’ajuntament els acompanyarem i treballarem junts per fer que la cultura siga una senya d’identitat de Crevillent.”
Per altra banda, Josep Antoni Aznar, president de la Tertúlia Artístic-Literària el Cresol assenyala que “hem vingut a l’Ajuntament de Crevillent, que és la casa del poble per a oferir esta medalla i este diploma al poble de Crevillent. Quan estàvem a París, no estava Josep Antoni o el Cresol, sinó el poble de Crevillent. Així ens vam sentir. Es un reconeixement als homes i dones de valor. Entenem que la cultura es prestigia d’eixa manera i la tasca cultural ha de continuar.”
El Alcalde y el concejal de Cultura reciben a la Tertulia Artístico-Literaria el Cresol
Crevillent (24/07/2019).- José Manuel Penalva, Alcalde de Crevillent, y Jesús Ruiz, Concejal de Cultura, reciben en el Ayuntamiento a la Tertulia Artístico-Literaria el Cresol para felicitarlos por la reciente concesión de la medalla Vermeil de la Sociedad Académica de las Artes y las Ciencias de París.
Esta medalla se concede a hombres y mujeres de diferentes países que mediante su labor contribuyen a la cultura en los campos artísticos, literarios y científicos. En ese sentido, El Cresol, asociación cultural que se creó en 1983, ha estado creando, organizando y fomentando actividades relacionadas con la cultura y los saberes de crevillentinas y crevillentinos.
El alcalde de Crevillent manifiesta que “es muy importante que una entidad como es la Sociedad Académica de las Artes y las Ciencias de París, haya querido hacer este reconocimiento a una asociación cultural señera del pueblo, por todo el trabajo que hace por la cultura y por las personas, dos cosas que van de la mano. Quiero agradecer toda la tarea que El Cresol hace día tras día, construyendo pueblo. Desde el ayuntamiento les acompañaremos y trabajaremos juntos para hacer que la cultura sea una señal de identidad de Crevillente.”
Por otro lado, Josep Antoni Aznar, presidente de la Tertulia Artístico-Literaria el Cresol señala que “hemos venido al Ayuntamiento de Crevillent, que es la casa del pueblo para ofrecer esta medalla y este diploma al pueblo de Crevillente. Cuando estábamos en París, no estaba Josep Antoni o el Cresol, sino el pueblo de Crevillent. Así nos sentimos. Es un reconocimiento a los hombres y mujeres de valor. Entendemos que la cultura se prestigia de esa manera y la tarea cultural tiene que continuar.”