Crevillent (15/05/2020).- L’Ajuntament de Crevillent ha aprovat la suspensió de la taxa d’ocupació pública per a terrasses de l’any 2020. Fins al pròxim any els bars, cafeteries i restaurants de Crevillent no tindran que pagar per tindre les seues cadires i taules en l’espai públic, una de les mesures preses dimecres passat en la Comissió “Reactiva Crevillent”.
D’altra banda, el Govern Municipal ha decidit ja, després dels informes de Tresoreria, que l’import que es destinarà a les ajudes directes per a autònoms i pimes afectats per la crisi del covid-19 ascendirà a un total de 500.000 euros. Aquestes ajudes, en les quals es continua treballant des de l’administració, es gestionaran i tramitaran des de la Regidoria d’Economia Sostenible, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL).
Des de les diferents regidories de l’Ajuntament s’han mantingut diverses converses i reunions amb empresaris i autònoms de la localitat, així com amb els seus assessors, per a conéixer de manera detallada les seues necessitats i poder dissenyar d’aquesta forma unes ajudes que s’ajusten a les emergències econòmiques més immediates de les empreses de Crevillent de cara a poder superar aquesta terrible crisi.
Crevillent destinará 500.000 euros a ayudas directas para autónomos y pymes
El Ayuntamiento suspende la tasa de ocupación de las terrazas hasta final de año y aprueba conceder 500.000 euros a autónomos y pymes afectados por la pandemia del Covid-19
Crevillent (15/05/2020).- El Ayuntamiento de Crevillent ha aprobado la suspensión de la tasa de ocupación pública para terrazas del año 2020. Hasta el próximo año los bares, cafeterías y restaurantes de Crevillent estarán exentos de pagar por tener sus sillas y mesas en el espacio público, una de las medidas tomadas el pasado miércoles en la Comisión “Reactiva Crevillent”.
Por otro lado, el Gobierno Municipal ha decidido ya, tras los informes de Tesorería, que el importe que se destinará a las ayudas directas para autónomos y pymes afectados por la crisis del covid-19 ascenderá a un total de 500.000 euros. Estas ayudas, en las que se sigue trabajando desde la administración, se gestionarán y tramitarán desde la Concejalía de Economía Sostenible, a través de la Agencia de Desarrollo Local (ADL).
Desde las diferentes concejalías del Ayuntamiento se han mantenido varias conversaciones y reuniones con empresarios y autónomos de la localidad, así como con sus asesores, para conocer de forma detallada sus necesidades y poder diseñar de esta forma unas ayudas que se ajusten a las emergencias económicas más inmediatas de las empresas de Crevillent de cara a poder superar esta terrible crisis.