Crevillent (17/03/2020).- La Regidoria d’Habitatge ha volgut informar els crevillentins i crevillentines de la suspensió dels termes i la interrupció dels terminis per a la tramitació de les sol·licituds de les ajudes al lloguer, d’acord amb l’aplicació de la disposició addicional 3r del Reial decret 463/2020 de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel Covid-19.
Des de la Regidoria d’Habitatge demanen a la ciutadania tranquil·litat, ja que, encara que es tinga el tràmit pendent, no es considerarà incomplit el termini a causa de la vigència de la declaració de l’estat d’alarma. No obstant això, anuncien que s’ha habilitat un correu electrònic al qual els ciutadans i ciutadans es podran dirigir per a resoldre qualsevol dubte sobre el procediment: dduenyas@crevillent.es.
Gema Candelaria Asencio, regidora d’Habitatge, ha comentat que, tan bon punt comencen a computar els terminis, es comunicarà a la ciutadania i que, d’haver-hi alguna novetat, se’ls mantindrà informats en tot moment. Si és important, la documentació que vagen recopilant i els dubtes que tinguen poden ser remesos al correu electrònic que hem habilitat.
Al mateix temps, es comunica que des del Jutjat s’han suspés els llançaments tant per judici monitori (falta de pagament per lloguer) com per execucions hipotecàries.
Tan prompte el Govern d’Espanya pose en marxa les mesures extraordinàries en tema d’habitatge, tant per a hipoteques com per a lloguers, la Regidoria d’Habitatge de Crevillent informarà d’aquestes i aportarà informació detallada a la població crevillentina.
Se interrumpen los plazos de solicitud de las ayudas al alquiler
La Concejalía de Vivienda de Crevillent informa de la paralización de los trámites de solicitud con motivo de la declaración del estado de alarma por la crisis del coronavirus
Crevillent (17/03/2020).- La Concejalía de Vivienda ha querido informar a los crevillentinos y crevillentinas de la suspensión de los términos e interrupción de los plazos para la tramitación de las solicitudes de las ayudas al alquiler, de acuerdo a la aplicación de la disposición adicional 3º del Real Decreto 463/2020 de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19.
Desde la Concejalía de Vivienda piden a la ciudadanía tranquilidad ya que, aunque se tenga el trámite pendiente, no se considerará incumplido el plazo debido a la vigencia de la declaración del estado de alarma. Sin embargo, anuncian que se ha habilitado un correo electrónico, al que los ciudadanos y ciudadanos se podrán dirigir para resolver cualquier duda sobre el procedimiento: dduenyas@crevillent.es.
Gema Candelaria Asencio, concejala de Vivienda, ha comentado que tan pronto comiencen a computar los plazos se comunicará a la ciudadanía y que, de haber alguna novedad, se les mantendrá informados en todo momento.
Si es importante, que la documentación que vayan recopilando aquella documentación que puedan y que las dudas las remitan al correo electrónico que hemos habilitado.
Al mismo tiempo se comunica que desde el Juzgado se han suspendido los lanzamientos tanto por juicio monitorio (falta de pago por alquiler) como por ejecuciones hipotecarias.
Tan pronto el Gobierno de España ponga en marcha las medidas extraordinarias en tema de vivienda, tanto para hipotecas como alquileres, la Concejalía de Vivienda de Crevillent informará de ellas y aportará información detallada a la población crevillentina.