Crevillent (11/08/2020).- L’Ajuntament de Crevillent renova el seu suport al “Crevillente Deportivo”. El club de Tercera Divisió Nacional va signar el passat mes de juliol el conveni pel qual rebrà una subvenció de 57.000 € del Consistori per a sufragar les despeses per la seua participació en competicions oficials durant la temporada 2019-2020.
Mitjançant aquesta ajuda econòmica es contribueix també a la difusió de l’esport en el municipi, a través d’esdeveniments esportius com els celebrats setmanalment en el Camp Municipal de Futbol Enrique Miralles de Crevillent, dins de la Ciutat del Futbol Juanfran Torres i al suport de l’esport local mitjançant la programació i organització de competicions esportives.
Des de la Regidoria d’Esports expliquen que s’han establit diversos canvis en el conveni, a diferència d’altres anys, entre els requisits a complir pel club està comptar amb un mínim de 8 jugadors nascuts a Crevillent en l’equip de Tercera Divisió, entre els quals un ha de ser menor de 23 anys.
A més, es recull el compromís de crear un equip filial, en el qual es tinga un mínim de 18 jugadors empadronats en els últims 3 anys en la localitat (50% d’aquests han de ser nascuts a Crevillent), i posseir un nombre mínim d’equips federats en el futbol base comptant, almenys, amb un equip infantil, un equip cadet i un equip juvenil amb el nom del club.
El regidor de l’àrea, Marcelino Giménez, va posar de manifest la seua voluntat de continuar fent costat a l’entitat esportiva i va indicar que el canvi en els requisits recollits en el conveni pretenen fomentar que els clubs esportius compten cada vegada més amb els habitants de la localitat a l’hora de formalitzar els seus equips i impulsar la pràctica de l’esport en el municipi, una pràctica que a més de ser factor clau en la promoció de la salut, exerceix una labor educativa entre els més joves.
Renovado el convenio con el Crevillente Deportivo
-
La Concejalía de Deportes incluye nuevos criterios en el convenio como contar con un mínimo de 8 jugadores nacidos en Crevillent y la creación de un equipo filial para favorecer la participación de los deportistas de la localidad
Crevillent (11/08/2020).- El Ayuntamiento de Crevillent renueva su apoyo al Crevillente Deportivo. El club de Tercera División Nacional firmó el pasado mes de julio el convenio por el que recibirá una subvención de 57.000 € del Consistorio para sufragar los gastos por su participación en competiciones oficiales durante la temporada 2019-2020.
Mediante esta ayuda económica se contribuye también a la difusión del deporte en el municipio, a través de eventos deportivos como los celebrados semanalmente en el Campo Municipal de Fútbol Enrique Miralles de Crevillent, dentro de la Ciutat del Fútbol Juanfran Torres y al apoyo del deporte local mediante la programación y organización de competiciones deportivas.
Desde la Concejalía de Deportes explican que se han establecido varios cambios en el convenio, a diferencia de otros años, entre los requisitos a cumplir por el club está contar con un mínimo de 8 jugadores nacidos en Crevillent en el equipo de Tercera División, entre los cuales uno debe ser menor de 23 años.
Además, se recoge el compromiso de crear un equipo filial, en el cual se tenga un mínimo de 18 jugadores empadronados en los últimos 3 años en la localidad (50% de éstos deben ser nacidos en Crevillent), y poseer un número mínimo de equipos federados en el fútbol base contando, al menos, con un equipo infantil, un equipo cadete y un equipo juvenil con el nombre del club.
El concejal del área, Marcelino Giménez, puso de manifiesto su voluntad de seguir apoyando a la entidad deportiva e indicó que el cambio en los requisitos recogidos en el convenio pretenden fomentar que los clubes deportivos cuenten cada vez más con los habitantes de la localidad a la hora de formalizar sus equipos e impulsar la práctica del deporte en el municipio, una práctica que además de ser factor clave en la promoción de la salud, ejerce una labor educativa entre los más jóvenes.