Queden convocades les bases del Premi de Teatre Breu en Valencià “Evarist Garcia”

Crevillent ( 07/06/18).- La Regidoria de Cultura informa que s´han publicat les bases del Premi de Teatre Breu en Valencià “Evarist Garcia” per l´Excma Diputació Provincial d´Alacant amb l´objete de fomentar el teatre en valencià.

Es tracta de la XIX edició d´aquest premi que amb una temática lliure, tracta de fomentar el teatre en valencià.

 

L´extensió ha de ser mínim de 15 folis i màxim de 30, a doble espai i per una sola cara.

 

Les obres han de ser originals, inèdites, no estrenades, que no hagen sigut premiades en qualsevol altre concurs i escrites en valencià; s´hi admeten treballs col.lectius.

 

Els treballs han de ser identificats amb un lema i/o pseudònim i en sobre tancat, a banda es farà constar:

 

*En l´exterior:

– Lema i/o pseudònim.

– Premi de Teatre Breu en Valencià “Evarist Garcia”.

 

*En l´interior

– Títol de l´obra i breu currículum de l´autor/a, encapçalat amb el seu nom i cognoms, edat, adreça i telèfon.

 

El premi, dotat amb 3.000 euros, s´entregarà en un acte cultural a Alacant, en la data que determinarà lórganització del premi. El jurat estarà integrat per una persona representant de l´Excma. Diputació Provincial d´Alacant, una persona representant de la Conselleria d´Educació, Cultura i Esport, i tres personalitats rellevants i vinculades al món teatral i al literari. La seua decisió será inapel.lable.

 

A consideració del Jurat, el premi es podrà declarar desert si s´estima que la qualitat dels treballs no arriba al mínim exigible.

 

 

Próximos eventos

Compartir noticia

Te puede interesar

• El concurso, organizado también por la Asociación de Creadores de Crevillent, se llevará a cabo el próximo sábado 20 de julio en horario matutino de 8:00 a 14:00 horas en la Plaza de la Comunidad Valenciana

• La concejala del área, Mónica San Emeterio, manifiesta que “es un evento creativo y emocionante, destinado a reunir a personas de todas las edades apasionadas por el arte y la naturaleza. En este día especial, celebraremos la belleza del entorno al aire libre y fomentamos la expresión artística en un ambiente inspirador”

12 julio 2024

• Durante el mes de julio y primeros días de agosto tienen lugar los actos de presentación de los capitanes y bellezas de las doce comparsas de Moros y Cristianos de la localidad, donde el Archivo conserva una importante documentación con más de 400 programas de fiestas y actos

11 julio 2024

• Esta iniciativa, orientada a niños y niñas de 4 a 12 años, se llevará a cabo del 2 al 6 de septiembre con un horario matutino de 8:00 a 14:00 horas en el Centre Jove “Juan Antonio Cebrián”

• El concejal de Igualdad, Paco Verdú Ros, ha destacado que “la idea de esta escuela de verano que abarca la primera semana de septiembre tiene como objetivo facilitar la conciliación de padres y madres de la localidad, ya que tenemos en cuenta que durante los primeros días del mes de septiembre es cuando muchos padres y madres vuelven a sus trabajos y, en cambio, sus hijos e hijas se incorporan a las clases más tarde”

11 julio 2024