Premi de novel-la en valencià Enric Valor, XXIII edició

Crevillent ( 14/07/2017).- La Diputació d´Alacant convoca el premi Enric Valor de novel-la en valencià 2017 dotat amb vint mil euros, únic i indivisible.

La regidoria de Cultura de l´Ajuntament de Crevillent informa que podran concórrer a aquest premi tots els escriptors que ho desitgen, excepte aquells que en qualsevol any hagen estat guadornats amb aquest premi.  Hauran de ser novel-les originalsi inedites, de tema lliure, no premiades en altres concursos, escrites en valencià.

 

Es presentaran tres exemplars, mecanografiats, escrits a doble espai i per una o amb dues cares, amb la grandària de lletra Times New Roman del número 12, d´extensió no inferior a 150 fulls ni superior a 250 fulls, del tipus DIN-A4 i almenys 25 línies per full i més de 60 caràcters per línea. També es podrá presentar en format digital (PDF).

Les obres, s´hauran d´enviar a la Diputacó d´Alacant, Registre General, del carrer Tucumán 8, 03005, amb la indicació “Per al Premi Enric Valor de novel-la en valencià 2017”

El termini de presentació de les obres finalitsarà el dia 30 de noviembre  de 2017.

La decisió del Premi, que es prendà durant la segona quinzena de febrero del any 2018, al lloc que es dispose, correspondrà a un jurat que nomenarà el President de la Diputació a proposta de la Comissió de Cultura i Esports, integrat per persones de prestigi recongut en el món de les lletres.

El premi podrá declarar-se desert, sempre que en el jurat hi haja majoria en aquest sentit. La resolució del jurat serà definitiva quan l´aprove la Corporació Provincial.

El lliurament del Premi es farà a Alacant o a la localitat de la província que es determina, al lloc, el día i l´hora que s´assenyale.

La Diputació d´Alacant, d´acord amb l´autor o l´autora, gestonarà amb una editorial de la Comunitat Valenciana, de prestigi reconegut, l´edició de la novel-la guanyadora.

 

Próximos eventos

30 ene
30 ene
Compartir noticia

Te puede interesar

• El municipio estará presente en la Feria Internacional de Turismo (FITUR), que se celebrará en IFEMA del 21 al 25 de enero, con el fin de promocionar sus dos fiestas de declaradas de Interés Turístico Internacional y el potente evento internacional de fútbol base, la Crevillent Cup, así como para acudir a la Noche “Q” de Calidad Turística tras renovar este distintivo tanto en el Museo Municipal “Mariano Benlliure” como en la Oficina de Turismo

• En el marco de la feria también se aprovechará la ocasión para mantener reuniones con empresas e instituciones presentes en la feria

19 enero 2026

• La actuación soluciona problemas estructurales, humedades y carencias históricas como la falta de agua caliente, mejorando las condiciones para artistas y participantes, según explica la edil de Cultura, Mónica San Emeterio Gil

14 enero 2026

• Con esta donación realizada mediante los herederos de esta figura del mundo de las letras y artes crevillentinas, se aporta, entre otros documentos, la carta remitida al escultor José Navas Parejo para la realización de la Virgen de las Angustias, un centenar de poesías originales, recortes de prensa y partituras

13 enero 2026