Crevillent (13/04/2021).- Davant l’èxit d’edicions passades, la Regidoria de Cultura ha volgut programar de nou enguany el “Curs de Ball Tradicional”, el qual s’impartirà per part de Miquel Àngel Flores i Abat.
Les sessions es duran a terme a l’aire lliure a l’Auditori de la Casa Municipal de Cultura “José Candela Lledó” els dissabtes, en dues sessions, de 10.30 a 11.45 h i d’11.45 a 13.00 h. Què s’entén per “patrimoni etnomusical” i qui són els seus protagonistes són alguns dels conceptes a tractar en la formació. Es posarà l’accent principalment en les danses, algunes d’elles documentades des del segle XVIII.
L’aforament del curs està limitat a 25 places, admeses per ordre d’arribada. Les persones interessades poden enviar un correu a casacultura@crevillent.es. Des de Cultura es convida a totes les persones interessades a participar en el curs i així aconseguir difondre aquesta tradició que ha passat de pares a fills al llarg dels anys.
Abiertas las inscripciones para el Curso de Baile Tradicional
-
La formación será impartida los sábados al aire libre, en el Auditorio de la Casa de Cultura, por Miquel Àngel Flores i Abat y cuenta con un total de 25 plazas
Crevillent (13/04/2021).- Ante el éxito de ediciones pasadas, la Concejalía de Cultura ha querido programar de nuevo este año el “Curso de Baile Tradicional”, el cual se impartirá por parte de Miquel Àngel Flores i Abat.
Las sesiones se llevarán a cabo al aire libre en el Auditorio de la Casa Municipal de Cultura “José Candela Lledó” los sábados, en dos sesiones, de 10:30 a 11:45 h y de 11:45 a 13:00 h. Qué se entiende por “patrimonio etnomusical” y quiénes son sus protagonistas son algunos de los conceptos a tratar en la formación. Se hará especial hincapié en las danzas, algunas de ellas documentadas desde el siglo XVIII.
El aforo del curso está limitado a 25 plazas, admitidas por orden de llegada. Las personas interesadas pueden enviar un correo a casacultura@crevillent.es. Desde Cultura se invita a todas las personas interesadas a participar en el curso y así conseguir difundir esta tradición que ha pasado de padres a hijos a lo largo de los años.