Crevillent (08/11/2021).- El regidor d’Espais Públics, Marcelino Giménez, ha comunicat aquest matí que des de la seua regidoria s’està duent a terme la instal·lació de nous embornals en diversos carrers de la localitat amb l’objectiu d’evitar acumulacions d’aigua davant els episodis de pluja.
Arran de les sol·licituds realitzades pels veïns i veïnes d’aquestes zones i sobre la base dels estudis dels tècnics municipals, durant els pròxims dies es duran a terme les actuacions als carrers Lluis Vives, Barcelona, Pintor Velázquez i Avinguda de Madrid, a l’altura del Centre Jove.
“Encara que a Crevillent no plou molt sovint sol haver-hi episodis de pluges torrencials i en aquests punts l’acumulació d’aigua pot durar fins a 3 o 4 dies. Esperem que la implantació dels embornals millore les condicions d’aquestes vies públiques, servint per a evacuar de manera immediata eixa aigua que fins ara quedava acumulada i formant bassals” ha assenyalat l’edil.
D’aquesta manera, segons Marcelino Giménez, s’evitarà acumulacions d’aigua que generen molèsties als veïns i veïnes de la localitat a l’hora de circular i que, a més, moltes vegades són focus de mosquits i larves. Aquesta actuació serà desenvolupada per la Brigada d’Obres Municipal de la Regidoria d’Espais Públics.
Nuevos imbornales en Crevillent para evitar acumulaciones de agua
-
La Concejalía de Espacios Públicos está instalando estos días nuevas canalizaciones en las calles Pintor Velázquez, Barcelona, Lluis Vives y Avenida de Madrid con el objetivo de facilitar la evacuación del agua ante episodios de lluvias
Crevillent (08/11/2021).- El concejal de Espacios Públicos, Marcelino Giménez, ha comunicado esta mañana que desde su concejalía se está llevando a cabo la instalación de nuevos imbornales en varias calles de la localidad con el objetivo de evitar acumulaciones de agua ante los episodios de lluvia.
A raíz de las solicitudes realizadas por los vecinos y vecinas de estas zonas y en base a los estudios de los técnicos municipales, durante los próximos días se llevarán a cabo las actuaciones en las calles Lluis Vives, Barcelona, Pintor Velázquez y Avenida de Madrid, a la altura del Centre Jove.
“Aunque en Crevillent no llueve muy a menudo suele haber episodios de lluvias torrenciales y en estos puntos la acumulación de agua puede durar hasta 3 o 4 días. Esperamos que la implantación de los imbornales mejore las condiciones de estas vías públicas, sirviendo para evacuar de forma inmediata esa agua que hasta ahora quedaba rebalsando y formando charcos” ha señalado el edil.
De esta forma, según Marcelino Giménez, se evitará acumulaciones de agua que generan molestias a los vecinos y vecinas de la localidad a la hora de circular y que, además, muchas veces son focos de mosquitos y larvas. Esta actuación va a ser desarrollada por la Brigada de Obras Municipal de la Concejalía de Espacios Públicos.