Crevillent (03/12/2019).- La Regidoria de Serveis Públics de Crevillent ha informat que, a partir d’ara, serà Hidraqua l’encarregada de realitzar les gestions de Reclamació de deutes (a excepció del clavegueram, que continuarà realitzant-se per part de l’Ajuntament).
Després de l’entrada en vigor de l’Ordenança publicada en el BOPA Núm. 91 el passat 15 de maig de 2019, s’ha modificat el procediment per a la reclamació dels deutes per impagament en els rebuts trimestrals d’aigua. Els usuaris podran formalitzar els compromisos de pagament, dels rebuts emesos després de la publicació d’aquesta Ordenança, en les oficines d’Hidraqua sense recàrrec ni interessos.
Aquest canvi es notificarà als usuaris en les factures, els documents de pagament, la carta de Reclamació de deute i els avisos de suspensió. Des d’Hidraqua comenten la possibilitat de contractar el pla de pagament 12 gotes, per a oferir una millor planificació de les despeses i la possibilitat de triar el dia de remesa.
Per a més informació, els clients poden dirigir-se a l’oficina situada al Carrer Verge del Pilar núm. 4 en horari de 9 a 13h, o els dimarts de vesprada sol·licitant cita prèvia a través d’aquest enllaç. Els altres canals d’Atenció al Client que ofereix Hidraqua són: el telèfon 900 210 100 de dilluns a divendres de 008:00h a 21:00H, la pàgina web www.hidraqua.es i el seu compte de Twitter @infoHIDRAQUA.
Las gestiones para el pago de las deudas de los recibos de agua se realizarán en Hidraqua
El Ayuntamiento de Crevillent deja de gestionar la reclamación de las deudas por impago
Crevillent (03/12/2019).- La Concejalía de Servicios Públicos de Crevillent ha informado que, a partir de ahora, será Hidraqua la encargada de realizar las gestiones de Reclamación de deuda (menos del Alcantarillado, que seguirá realizándose por parte del Ayuntamiento).
Tras la entrada en vigor de la Ordenanza publicada en el BOPA Nº91 el pasado 15 de mayo de 2019, se ha modificado el procedimiento para la reclamación de las deudas por impago en los recibos trimestrales de agua. Los usuarios podrán formalizar los compromisos de pago, de los recibos emitidos tras la publicación de esta Ordenanza, en las oficinas de Hidraqua sin recargo ni intereses.
Este cambio se notificará a los usuarios en las facturas, los documentos de pago, la carta de Reclamación de deuda y los avisos de suspensión. Desde Hidraqua comentan la posibilidad de contratar el plan de pago 12 gotas, para ofrecer una mejor planificación de los gastos y la posibilidad de elegir el día de remesa.
Para más información los clientes pueden dirigirse a la oficina situada en la Calle Virgen del Pilar nº4 en horario de 9 a 13h, o los martes por la tarde solicitando cita previa a través de este enlace. Los otros canales de Atención al Cliente que ofrece Hidraqua son: el teléfono 900 210 100 de lunes a viernes de 008:00h A 21:00H, la página web www.hidraqua.es y su cuenta de Twitter @infoHIDRAQUA.