Crevillent (02/04/2024).- El concejal de Presidencia del Ayuntamiento de Crevillent, Pedro García Magro, ha realizado este martes un balance muy positivo de la cobertura realizada durante esta Semana Santa a través de los medios oficiales del Ayuntamiento de Crevillent. Así, el edil ha destacado que “la Semana Santa y la generación de contenido temático e interesante, acompañada de inversión publicitaria, ha disparado el seguimiento de nuestras redes sociales de Facebook e Instagram, alcanzando entre ambas plataformas a 453.900 cuentas y además tenemos que sumar las cerca de 45.000 reproducciones que han tenido los dos spots promocionales de la Semana Santa difundidos en Youtube a través de una campaña de publicidad”.
García Magro ha apuntado que “los datos hablan y demuestran el gran interés suscitado en torno a nuestra Semana Santa, declarada de Interés Turístico Internacional, tanto por crevillentinos y crevillentinas como por visitantes que se han interesado por nuestra Semana Mayor”. En concreto, el contenido en la página de Facebook del Ayuntamiento ha alcanzado a 269.600 perfiles; al tiempo que los contenidos en el perfil de Instagram han atrapado a 184.300 usuarios; y los spots de la Semana Santa han cosechado las 23.963 visualizaciones en el formato de 49 segundos y las 21.010 reproducciones en el caso del vídeo de 1 minuto y 53 segundos.
“Si comparamos estos datos con la Semana Santa del año 2023 el salto es importante puesto que se ha pasado de las 14.000 cuentas alcanzadas en Facebook y las 5.500 en Instagram, a los 269.600 perfiles alcanzados en Facebook y 184.300 en Instagram”, ha reseñado el edil de Presidencia, quien ha destacado que “esto se debe a la generación de contenidos de calidad y atractivos durante estas fechas, así como la inversión en publicidad en redes sociales”.
Por ejemplo, entre los contenidos publicados en redes sociales destaca el vídeo grabado durante El Abrazo en La Morquera por el dron de la Policía Local que suma casi 31.500 visualizaciones en Instagram y otras 13.698 reproducciones en Facebook o también la salida de La Dolorosa del templo de Nuestra Señora de Belén en la Procesión de la Pasión de Cristo en Miércoles Santo que atesora casi 21.000 visualizaciones en Instagram, sin olvidar tampoco las 10.500 reproducciones en Instagram y las 8.500 visualizaciones en Facebook del reel dedicado a las dianas, a El Abrazo y al almuerzo de pa torrat de Viernes Santo.
El concejal de Presidencia también ha subrayado el gran seguimiento que generaron las retransmisiones en directo, a través de la página de Facebook del Ayuntamiento de Crevillent, de la Entrada de Pasos y la Procesión de la Pasión de Cristo en Miércoles Santo. “Las retransmisiones fueron acogidas muy bien y generaron mucha interacción con más de 400 comentarios entre ambos directos”, ha concluido García Magro.
Les xarxes socials de l’Ajuntament trenquen registres pel seguiment de la Setmana Santa de Crevillent
• L’exitosa cobertura des dels mitjans interactius oficials del consistori obté un resultat de 453.900 comptes aconseguits en les xarxes socials de Facebook i Instagram, al mateix temps que els espots promocionals de la Setmana Santa allotjats en el canal de Youtube del consistori es disparen fregant les 45.000 visualitzacions
Crevillent (02/04/2024).- El regidor de Presidència de l’Ajuntament de Crevillent, Pedro García Magro, ha realitzat este dimarts un balanç molt positiu de la cobertura realitzada durant esta Setmana Santa a través dels mitjans oficials de l’Ajuntament de Crevillent. Així, l’edil ha destacat que “la Setmana Santa i la generació de contingut temàtic e interessant, acompanyada d’inversió publicitària, ha disparat el seguiment de les nostres xarxes socials de Facebook i Instagram, aconseguint entre totes dues plataformes a 453.900 comptes i a més hem de sumar les prop de 45.000 reproduccions que han tingut els dos espots promocionals de la Setmana Santa difosos en Youtube a través d’una campanya de publicitat”.
García Magro ha apuntat que “les dades parlen i demostren el gran interés suscitat entorn de la nostra Setmana Santa, declarada d’Interés Turístic Internacional, tant per crevillentins i crevillentines com per visitants que s’han interessat per la nostra Setmana Major”. En concret, el contingut en la pàgina de Facebook de l’Ajuntament ha aconseguit a 269.600 perfils; al mateix temps que els continguts en el perfil d’Instagram han atrapat a 184.300 comptes; i els espots de la Setmana Santa han collit les 23.963 visualitzacions en el format de 49 segons i les 21.010 reproduccions en el cas del vídeo d’1 minut i 53 segons.
“Si comparem estes dades amb la Setmana Santa de l’any 2023 el salt és important perquè s’ha passat dels 14.000 comptes aconseguides en Facebook i les 5.500 en Instagram, als 269.600 perfils aconseguits en Facebook i 184.300 en Instagram”, ha ressenyat l’edil de Presidència, qui ha destacat que “això es deu a la generació de continguts de qualitat i atractius durant estes dates, així com la inversió en publicitat en xarxes socials”.
Per exemple, entre els continguts publicats en xarxes socials destaca el vídeo gravat durant L’Abraçada en La Morquera pel dron de la Policia Local que suma quasi 31.500 visualitzacions en Instagram i altres 13.698 reproduccions en Facebook o també l’eixida de La Dolorosa del temple de Nostra Senyora de Betlem en la Processó de la Passió de Crist en Dimecres Sant que atresora quasi 21.000 visualitzacions en Instagram, sense oblidar tampoc les 10.500 reproduccions en Instagram i les 8.500 visualitzacions en Facebook del reel dedicat a les dianes, a l’Abraçada i a l’esmorzar de pa torrat de Divendres Sant.
El regidor de Presidència també ha subratllat el gran seguiment que van generar les retransmissions en directe, a través de la pàgina de Facebook de l’Ajuntament de Crevillent, de l’Entrada de Passos i la Processó de la Passió de Crist en Dimecres Sant. “Les retransmissions van ser acollides molt bé i van generar molta interacció amb més de 400 comentaris entre tots dos directes”, ha conclòs García Magro.