Crevillent (22/11/2019).- L’Ajuntament de Crevillent ha perdut la propietat de la parcel·la de 39.687,60 metres quadrats situada en el sector R-10 de El Pinar, quedant desestimada la demanda interposada des del propi Consistori contra l’empresa Residencial Mirallevant S.L. Segons la sentència, posada en coneixement en l’última comissió d’urbanisme, no s’ha pogut validar la propietat municipal de la finca del R-10 a causa de l’aportació insuficient de documentació.
En aquest cas la sentència ha dictaminat a favor de l’Agrupació d’Interés Urbanístic del promotor privat, desestimant així la reclamació per a la titularitat pública d’una part de la parcel·la. Concretament, des de l’Ajuntament de Crevillent, es buscava el domini i propietat sobre una superfície o porció de terreny que formava part de la Muntanya Pública, inclòs en el catàleg dels d’Utilitat Pública de la Província d’Alacant denominada Serra Baixa i Llomes.
L’Ajuntament s’ha vist obligat a pagar les costes del procés que en estos moments arriben a una xifra superior als 50.000 euros, segons l’advocat de l’Ajuntament, sense contar en els costes que poden resultar d’una possible apel·lació.
El Ayuntamiento pierde la titularidad de la parcela del R-10 por falta de documentación acreditativa
Crevillent ha perdido la propiedad de una parcela 39.687,60 metros cuadrados situada en El Pinar. Según la sentencia no se se ha podido validar la propiedad municipal.
Crevillent (22/11/2019).- El Ayuntamiento de Crevillent ha perdido la propiedad de la parcela de 39.687,60 metros cuadrados situada en el sector R-10 de El Pinar quedando desestimada la demanda interpuesta desde el propio consistorio contra la empresa Residencial Mirallevant S.L. Según la sentencia, puesta en conocimiento en la última comisión de urbanismo, no se ha podido validar la propiedad municipal de la finca del R-10 debido al aporte insuficiente de documentación.
En este caso la sentencia ha fallado a favor de la Agrupación de Interés Urbanístico del promotor privado, desestimando así la reclamación para la titularidad pública de una parte de la parcela. Concretamente, desde el Ayuntamiento de Crevillent, se buscaba el dominio y propiedad sobre una superficie o porción de terreno que formaba parte del Monte Público, incluido en el catálogo de los de Utilidad Pública de la Provincia de Alicante denominada Sierra Baja y Lomas.
El Ayuntamiento mediante esta sentencia, no solo ha perdido la parcela pública, sino que también se ha visto obligado a pagar las costas del proceso que en estos momentos ya alcanzaría, según el abogado del Ayuntamiento, una cifra superior a 50.000 euros, sin contar con los costes que podrían resultar de una posible apelación.