Crevillent (27/01/2022).- Per segon any consecutiu, l’Ajuntament de Crevillent ha optat a la convocatòria de subvencions no dineràries de la Diputació d’Alacant per al subministrament de vehicles elèctrics per a municipis i entitats locals de la província d’Alacant de població menor o igual a 50.000 habitants.
Segons ha indicat el regidor de Bon Govern, Gregorio Díaz-Marta, després de no ser possible en la primera convocatòria, en aquesta última resolució l’organisme provincial ha concedit al Consistori crevillentí dos automòbils elèctrics, un dels quals serà utilitzat per als serveis generals i un altre que en principi es destinarà a l’àrea de Serveis Socials. El cost total dels vehicles ascendeix a 54.794 euros.
Aquest és un pas més en l’aposta de Crevillent per la mobilitat sostenible i el compliment dels ODS de l’Agenda 2030, ja que aquests dos cotxes se sumaran als set vehicles elèctrics que l’Ajuntament va anunciar recentment i que permetran una reducció de les despeses en carburants i manteniment de la flota automobilística, així com una important reducció de les emissions contaminants.
El Ayuntamiento de Crevillent sumará dos coches eléctricos mediante una subvención de Diputación
-
Crevillent sigue apostando por la movilidad sostenible con la incorporación de dos vehículos eléctricos que se destinarán a servicios generales y al área de Servicios Sociales
Crevillent (27/01/2022).- Por segundo año consecutivo, el Ayuntamiento de Crevillent ha optado a la convocatoria de subvenciones no dinerarias de la Diputación de Alicante para el suministro de vehículos eléctricos para municipios y entidades locales de la provincia de Alicante de población menor o igual a 50.000 habitantes.
Según ha indicado el concejal de Buen Gobierno, Gregorio Díaz-Marta, tras no ser posible en la primera convocatoria, en esta última resolución el organismo provincial ha concedido al Consistorio crevillentino dos automóviles eléctricos, uno de ellos que será utilizado para los servicios generales y otro que en principio se destinará al área de Servicios Sociales. El coste total de los vehículos asciende a 54.794 euros.
Este es un paso más en la apuesta de Crevillent por la movilidad sostenible y el cumplimiento de los ODS de la Agenda 2030, ya que estos dos coches se sumarán a los siete vehículos eléctricos que el Ayuntamiento anunció recientemente y que permitirán una reducción de los gastos en carburantes y mantenimiento de la flota automovilística, así como una importante reducción de las emisiones contaminantes.