Crevillent (18/03/2020).- Les famílies més desfavorides que compten amb la totalitat de la beca menjador rebran durant els pròxims dies un “val beca menjador”, per als primers 15 dies sense classe presencial, que podran intercanviar per productes alimentaris.
Segons ha informat el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Crevillent, Jesús Ruiz, el val serà electrònic i l’enviarà Conselleria de manera automàtica al mòbil del pare o mare de l’alumne beneficiari.
Les famílies crevillentines podran utilitzar el xec en els supermercats Consum per a adquirir aliments per un valor total de 60 euros. L’edil ha afegit que el ‘val beca menjador’ és intransferible i va dirigit al pare, la mare o tutor/a de l’alumnat beneficiari i cal presentar el DNI per a fer-lo efectiu.
Aquesta iniciativa ha sigut adoptat per la Conselleria d’Educació de la Generalitat a causa de la suspensió temporal de l’activitat educativa presencial decretada per a contindre l’expansió de la malaltia COVID-19.
Des de la Regidoria d’Educació de Crevillent sol·liciten responsabilitat i demanen que s’acudisca, a partir del dilluns, de manera gradual a comprar per a evitar aglomeracions.
A més de mantindre la beca de menjador a l’alumnat que més el necessita, la Generalitat també garanteix els llocs de treball del personal del menjador escolar davant la impossibilitat de prestar el servei mentre dure la suspensió temporal de l’activitat educativa presencial.
Los alumnos y alumnas con beca comedor recibirán un vale por valor de 60 € para la compra de alimentos
La Consellería de Educación enviará a las familias más desfavorecidas un “vale beca comedor” con un valor de 60 euros por estudiante, para los primeros 15 días sin clase presencial, que se podrá intercambiar por productos alimentarios en el supermercado Consum
Crevillent (18/03/2020).- Las familias más desfavorecidas que cuentan con la totalidad de la beca comedor recibirán durante los próximos días un “vale beca comedor”, para los primeros 15 días sin clase presencial, que podrán intercambiar por productos alimentarios.
Según ha informado el concejal de Educación del Ayuntamiento de Crevillent, Jesús Ruiz, el vale será electrónico y lo enviará Conselleria de forma automática al móvil del padre o madre del alumno beneficiario.
Las familias crevillentinas podrán utilizar el cheque en los supermercados Consum para adquirir alimentos por un valor total de 60 euros. El edil ha añadido que el ‘vale beca comedor’ es intransferible y va dirigido al padre, la madre o tutor/a del alumnado beneficiario y hay que presentar el DNI para hacerlo efectivo.
Esta iniciativa ha sido adoptado por la Conselleria de Educación de la Generalitat debido a la suspensión temporal de la actividad educativa presencial decretada para contener la expansión de la enfermedad COVID-19.
Desde la Concejalía de Educación de Crevillent solicitan responsabilidad y piden que se acuda a comprar, a partir del próximo lunes, de forma gradual para evitar aglomeraciones.
Además de mantener la beca de comedor al alumnado que más lo necesita, la Generalitat también garantiza los puestos de trabajo del personal del comedor escolar ante la imposibilidad de prestar el servicio mientras dure la suspensión temporal de la actividad educativa presencial.