Crevillent (01/10/2020).- La Regidoria de Comerç i Mercats de l’Ajuntament de Crevillent informa que el mercat de venda ambulant setmanal, situat en la Rambla de “El Castelar” se celebrarà amb normalitat, divendres que ve dia 2 d’octubre, malgrat estar declarat com a festiu d’àmbit local.
El regidor i primer tinent d’alcalde, Manuel Penalva, apunta que aquest fet servirà per a evitar possibles perjudicis com la menor assistència de comerciants, i per tant també la disminució de l’oferta de “puestos” i productes, pel fet que molts d’ells assisteixen els dijous a altres localitats veïnes i davant la impossibilitat de celebrar els actes corresponents a les festes patronals de Moros i Cristians.
A més, explica Penalva, com el dia 2 d’octubre es va declarar dia aperturable per al comerç i grans superfícies i per al Mercat Municipal d’Abastos, no tenia lògica traslladar el mercat ambulant a dijous. No obstant això, sí que hi haurà canvi de dia per al mercat ambulant la setmana pròxima. Enguany el festiu autonòmic no aperturable del 9 d’octubre cau divendres, per la qual cosa la celebració del mercat ambulant passarà al dijous 8 d’octubre.
Des de l’Ajuntament aclareixen que, d’altra banda, el dilluns 12 d’octubre els establiments i comerços de Crevillent sí que tindran permesa la seua obertura, malgrat ser un dia festiu a nivell nacional, a causa de la coincidència dels dos festius la mateixa setmana i amb l’objectiu de no perjudicar significativament l’activitat comercial dels establiments.
El mercadillo ambulante de Crevillent se celebrará el viernes 2 y el jueves 8 de octubre
- La Concejalía de Comercio y Mercados informa que este viernes, 2 de octubre, el mercadillo se desarrollará con normalidad mientras que la semana que viene su celebración se pasará a jueves, 8 de octubre, por ser día festivo no aperturable en la Comunidad Valenciana
Crevillent (01/10/2020).- La Concejalía de Industria, Comercio y Mercados del Ayuntamiento de Crevillent informa que el mercadillo de venta ambulante semanal, ubicado en la Rambla de “El Castelar”, se celebrará con normalidad el próximo viernes día 2 de octubre, a pesar de estar declarado como festivo de ámbito local.
El concejal y primer teniente de alcalde, Manuel Penalva, apunta que este hecho servirá para evitar posibles perjuicios como la menor asistencia de comerciantes, y por lo tanto también la disminución de la oferta de puestos y productos, debido a que muchos de ellos asisten los jueves a otras localidades vecinas y ante la imposibilidad de celebrar los actos correspondientes a las fiestas patronales de Moros y Cristianos.
Además, explica Penalva, como el día 2 de octubre se declaró día aperturable para el comercio y grandes superficies y para el Mercado Municipal de Abastos, no tenía ninguna lógica trasladar el mercadillo a jueves. Sin embargo, sí habrá cambio de día para el mercadillo la semana próxima. Este año el festivo autonómico no aperturable del 9 de octubre cae viernes, por lo que la celebración del mercado ambulante pasará al jueves 8 de octubre.
Desde el Ayuntamiento aclaran que, por otro lado, el lunes 12 de octubre los establecimientos y comercios de Crevillent sí tendrán permitida su apertura, a pesar de ser un día festivo a nivel nacional, debido a la coincidencia de los dos festivos la misma semana y con el objetivo de no perjudicar significativamente la actividad comercial de los establecimientos.