Crevillent (04/06/2020).- La Regidoria d’Indústria, Comerç i Mercats ha anunciat l’agrupació dels llocs del mercat ambulant dels divendres en la seua localització habitual. D’aquesta forma, els llocs considerats com a punts de venda de productes de primera necessitat (drogueria, espècies…), que han estat emplaçats als voltants del Mercat de Proveïments durant aquestes últimes setmanes, tornaran a la Rambla.
Des de l’Ajuntament informen que de moment i a partir de demà 5 de juny, el mercat ambulant obrirà amb una reducció de l’aforament dels llocs, que s’instal·laran de manera alterna cada setmana, a excepció dels de venda de productes de primera necessitat que podran establir-se totes les setmanes.
Una mesura adoptada per a garantir el compliment de les indicacions higienicosanitàries enfront del Covid-19 marcades per les autoritats amb l’objectiu de poder respectar la distància de seguretat entre els llocs. A més, des del Consistori assenyalen que serà obligatori respectar també les mesures de distanciament social entre els clients i els venedors, habilitant tanques i senyals per a la seua delimitació.
L’accés al mercat ambulant es realitzarà per les entrades de l’Avinguda de Madrid i del Carrer Canonge Manchón, que també delimiten l’espai destinat al mercat ambulant a partir de demà 5 de juny i fins que es retorne a la normalitat. Continuarà vigent el control d’aforament, veient-se limitat a un terç del seu aforament habitual.
El mercadillo de los viernes se unifica en La Rambla con reducción de los puestos de venta
-
Los puestos de productos de primera necesidad, que estaban en las inmediaciones del Mercado de Abastos, vuelven a su emplazamiento habitual en La Rambla
-
La apertura del mercadillo se va a llevar a cabo con una reducción del número de vendedores, que se irán alternando semanalmente como medida de seguridad frente al Covid-19, salvo los de primera necesidad
Crevillent (04/06/2020).- La Concejalía de Industria, Comercio y Mercados ha anunciado la agrupación de los puestos del mercadillo de los viernes en su localización habitual. De esta forma, los puestos considerados como puntos de venta de productos de primera necesidad (droguería, especias…), que han estado emplazados en las inmediaciones del Mercado de Abastos durante estas últimas semanas, volverán a La Rambla.
Desde el Ayuntamiento informan que por el momento y a partir de mañana 5 de junio, el mercadillo abrirá con una reducción del aforo de los puestos, que se instalarán de forma alterna cada semana, a excepción de los de venta de productos de primera necesidad que podrán establecerse todas las semanas.
Una medida adoptada para garantizar el cumplimiento de las indicaciones higiénico-sanitarias frente al Covid-19 marcadas por las autoridades con el objetivo de poder respetar la distancia de seguridad entre los puestos. Además, desde el Consistorio señalan que será obligatorio respetar también las medidas de distanciamiento social entre los clientes y los vendedores, habilitando vallas y señales para su delimitación.
El acceso al mercadillo se realizará por las entradas de la Avenida de Madrid y de la Calle Canónigo Manchón, que a su vez delimitan el espacio destinado al mercadillo a partir de mañana 5 de junio y hasta que se retorne a la normalidad. Además seguirá vigente el control de aforo, viéndose limitado a un tercio de su aforo habitual.