Crevillent (23/06/2020).- La pandèmia del Covid-19 ha generat un gran auge en el nombre de ciutadans i ciutadanes que necessiten dels serveis de l’administració municipal, augmentant de forma molt significativa durant aquests dies la demanda de tràmits com l’expedició del certificat digital, o la sol·licitud i lliurament de documentació, especialment pel que fa a les àrees de Padró i Registre.
Per aquest motiu, i amb l’objectiu d’evitar en la mesura que siga possible llargues cues i aglomeracions, des de l’Ajuntament de Crevillent s’ha procedit a reforçar i organitzar alguns d’aquests serveis:
CERTIFICAT DIGITAL
Davant l’anunci de SUMA que de moment no expediran el certificat digital, l’Ajuntament ha decidit ampliar l’horari per a aquesta gestió. D’aquesta forma, el certificat digital es podrà aconseguir amb cita prèvia en l’Agència de Desenvolupament Local (ADL) de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. La cita es podrà sol·licitar a través del telèfon 965 40 15 26 (Extensió 305 o 310).
PADRÓ:
Per a qualsevol dels tràmits de l’àrea de Padró (empadronament, modificació en el padró municipal, canvi de domicili…) és necessari demanar cita prèvia telefonar a les extensions 234 o 286 o a través del correu electrònic padron@crevillent.es .
REGISTRE:
L’Ajuntament informa que existeix la possibilitat de realitzar alguns dels tràmits de manera telemàtica, amb el certificat digital instal·lat en el navegador, a través de la web https://sede.crevillent.es/, o entrant en la pàgina municipal www.crevillent.es , dins de l’apartat Tràmits > Oficina Virtual. Com ara la sol·licitud de la devolució proporcional de les taxes per a activitats esportives o les sol·licituds de les ajudes per a empresaris i autònoms, entre altres.
El certificado digital se podrá solicitar de lunes a viernes en la Agencia de Desarrollo Local
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El Ayuntamiento de Crevillent amplía los días y el horario de expedición de la firma digital de forma temporal ante el auge de las solicitudes y el cese de este servicio por parte de SUMA, con motivo de la pandemia
Crevillent (23/06/2020).- La pandemia del Covid-19 ha generado un gran auge en el número de ciudadanos y ciudadanas que necesitan de los servicios de la administración municipal, aumentando de forma muy significativa durante estos días la demanda de trámites como la expedición del certificado digital, o la solicitud y entrega de documentación, especialmente en lo que respecta a las áreas de Padrón y Registro.
Por este motivo, y con el objetivo de evitar en la medida de lo posible largas colas y aglomeraciones, desde el Ayuntamiento de Crevillent se ha procedido a reforzar y organizar algunos de estos servicios:
CERTIFICADO DIGITAL
Ante el anuncio de SUMA de que por el momento no expedirán el certificado digital, el Ayuntamiento ha decidido ampliar el horario para esta gestión. De esta forma, el certificado digital se podrá conseguir con cita previa en la Agencia de Desarrollo Local (ADL) de lunes a viernes de 9 a 14 horas. La cita se podrá solicitar a través del teléfono 965 40 15 26 (Extensión 305 ó 310).
PADRÓN:
Para cualquiera de los trámites del área de Padrón (empadronamiento, modificación en el padrón municipal, cambio de domicilio…) es necesario pedir cita previa llamando a las extensiones 234 ó 286 o a través del correo electrónico padron@crevillent.es .
REGISTRO:
El Ayuntamiento informa de que existe la posibilidad de realizar algunos de los trámites de forma telemática, con el certificado digital instalado en el navegador, a través de la web https://sede.crevillent.es/ , o entrando en la página municipal www.crevillent.es , dentro del apartado Trámites > Oficina Virtual. Tales como la solicitud de la devolución proporcional de las tasas para actividades deportivas o las solicitudes de las ayudas para empresarios y autónomos, entre otras.