Crevillent (02/10/2024).- El concejal de Turismo y Presidencia, Pedro García Magro, ha detallado el esfuerzo económico y el apoyo institucional que está brindando el Ayuntamiento en estas Fiestas Patronales y de Moros y Cristianos. “Consideramos que esta promoción es muy buena para las fiestas y lo que es bueno para las fiestas también lo es para dinamizar nuestra economía local porque cada vez más visitantes conocerán y vendrán a Crevillent, no sólo a disfrutar de los atractivos turísticos, sino también a consumir en nuestro comercio y restauración”, ha destacado el edil.
La campaña constará de promoción en redes sociales, donde se difundirá tanto las fiestas de Moros y Cristianos como el cartel que compone la Barraca Municipal, con la expectativa de alcanzar a cerca de 650.000 usuarios únicos a través de las publicaciones. Otra acción se orientará a la promoción a través de la plataforma de Spotify en la que sonará una cuña de promoción así como un banner, alcanzando unas cerca de 200.000 impresiones.
El concejal ha añadido que “colocaremos material de promoción en tres vallas publicitarias en la carretera Elche-Crevillent, en la carretera de Villamartín en dirección al Centro Comercial La Zenia y en la CV-905 El Chaparral a la salida de Torrevieja”. Asimismo, según ha añadido el concejal, “también habrá dos mupis fijos en la terminal de llegadas en el Aeropuerto Alicante-Elche, siendo este aeropuerto el quinto aeródromo en mayor número de pasajeros en el conjunto de la red nacional en este año”.
Por último, García Magro se ha referido también a la difusión que realizarán los medios de comunicación de estas fiestas patronales, incluyendo programas de emisoras de radio comarcales, especiales en prensa y las retransmisiones televisivas de los actos de los Moros y Cristianos, entre otras acciones.
L’Ajuntament promociona amb força les Festes Patronals i de Moros i Cristians de Crevillent
• Campanyes en Instagram i Facebook, a més de plataformes com Spotify, tanques publicitàries en carretera, opis en l’Aeroport Alacant-Elx, programes de ràdio comarcals, retransmissions en televisió i especials en premsa serviran per a difondre les festes i els artistes de la Barraca Municipal 2024, segons ha expressat l’edil de Presidència i Turisme, Pedro García Magro
Crevillent (02/10/2024).- El regidor de Turisme i Presidència, Pedro García Magro, ha detallat l’esforç econòmic i el suport institucional que està brindant l’Ajuntament en aquestes Festes Patronals i de Moros i Cristians. “Considerem que esta promoció és molt bona per a les festes i el que és bo per a les festes també ho és per a dinamitzar la nostra economia local perquè cada vegada més visitants coneixeran i vindran a Crevillent, no sols a gaudir dels atractius turístics, sinó també a consumir en el nostre comerç i restauració”, ha destacat l’edil.
La campanya constarà de promoció en xarxes socials, on es difondrà tant les festes de Moros i Cristians com el cartell que compon la Barraca Municipal, amb l’expectativa d’aconseguir a prop de 650.000 usuaris únics a través de les publicacions. Una altra acció s’orientarà a la promoció a través de la plataforma de Spotify en la qual sonarà un tascó de promoció així com un bàner, aconseguint unes prop de 200.000 impressions.
El regidor ha afegit que “col·locarem material de promoció en tres tanques publicitàries en la carretera Elx-Crevillent, en la carretera de Villamartín en direcció al Centre Comercial La Zenia i en la CV-905 El Coscollar a l’eixida de Torrevieja”. Així mateix, segons ha afegit el regidor, “també hi haurà dos opis fixos en la terminal d’arribades en l’Aeroport Alacant-Elx, sent este aeroport el quint aeròdrom en major nombre de passatgers en el conjunt de la xarxa nacional en este any”.
Finalment, García Magro s’ha referit també a la difusió que realitzaran els mitjans de comunicació d’estes festes patronals, incloent-hi programes d’emissores de ràdio comarcals, especials en premsa i les retransmissions televisives dels actes dels Moros i Cristians, entre altres accions.