Crevillent (08/10/2020).- A causa dels diversos dubtes que han sorgit durant l’última setmana respecte al rebut de l’últim trimestre de l’aigua, des de la Regidoria de Serveis Públics es vol informar la ciutadania que poden acudir presencialment a l’Oficina de Clients d’Hidraqua, sol·licitant cita prèvia a través de la pàgina web https://citaprevia.aguasonline.es/ o telefonar al 911 774 090 o 900 210 100 per a resoldre els seus dubtes o queixes.
Respecte a aquesta situació, des de Hidraqua es vol posar en coneixement a la ciutadania que en el trimestre anterior el rebut de l’aigua no incloïa els costos del cànon de sanejament, ja que des de la EPSAR es va decidir fraccionar en els pròxims rebuts de l’aigua, per la qual cosa es podrà observar la baixada respecte a altres trimestres.
Durant el confinament, al no poder realitzar els mesuraments dels comptadors dels clients d’Hidraqua, l’empresa va realitzar una estimació del consum respecte al que es va consumir en el mateix trimestre del 2019. Encara que en molts casos coincideix amb la despesa que s’ha realitzat enguany, s’han donat diverses situacions. Hi ha casos en els quals hi ha hagut un menor consum i s’ha descomptat del rebut d’aquest últim trimestre, però, en altres casos, hi ha hagut un major consum i s’ha passat a facturar la diferència, a causa d’un ascens del consum durant el confinament.
Des de la Regidoria de Serveis Públics volem transmetre a la població que el primer pas davant qualsevol dubte o problemàtica és contactar amb l’oficina d’Hidraqua per a solucionar aquest problema, ja que és aquesta empresa l’encarregada del servei. No obstant això, si el problema no fora resolt, es poden posar en contacte amb la regidoria a través del següent correu electrònic: ayuntamiento@crevillent.es.
Ante cualquier duda o queja por la factura del agua se puede llamar o acudir con cita previa a Hidraqua
-
La Concejalía de Servicios Públicos de Crevillent traslada a la ciudadanía las explicaciones proporcionadas por la empresa encargada ante las dudas surgidas con respecto al recibo de agua del último trimestre
Crevillent (08/10/2020).- Debido a las diversas dudas que han surgido durante la última semana con respecto al recibo del último trimestre del agua, desde la Concejalía de Servicios Públicos se quiere informar a la ciudadanía de que pueden acudir presencialmente a la Oficina de Clientes de Hidraqua, solicitando cita previa a través de la página web https://citaprevia.aguasonline.es/ o llamar por teléfono al 911 774 090 ó 900 210 100 para resolver sus dudas o quejas.
Con respecto a esta situación, desde Hidraqua se quiere poner en conocimiento a la ciudadanía que en el trimestre anterior el recibo del agua no incluía los costes del canon de saneamiento, ya que desde la EPSAR se decidió fraccionar en los próximos recibos del agua, por lo que se podrá observar la bajada con respecto a otros trimestres.
Durante el confinamiento, al no poder realizar las mediciones de los contadores de los clientes de Hidraqua, la empresa realizó una estimación del consumo con respecto a lo que se consumió en el mismo trimestre del 2019. Aunque en muchos casos coincide con el gasto que se ha realizado este año, se han dado diversas situaciones. Hay casos en los que ha habido un menor consumo y se ha descontado del recibo de este último trimestre, pero, en otros casos, ha habido un mayor consumo y se ha pasado a facturar la diferencia, debido a un ascenso del consumo durante el confinamiento.
Desde la Concejalía de Servicios Públicos queremos transmitir a la población que el primer paso ante cualquier duda o problemática es contactar con la oficina de Hidraqua para solucionar dicho problema, ya que es esta empresa la encargada del servicio. Sin embargo, si el problema no fuera resuelto, se pueden poner en contacto con la concejalía a través del siguiente correo electrónico: ayuntamiento@crevillent.es .