Crevillent (04/01/2022).- Crevillent manté la cavalcada aquest dimecres a les 18 hores amb el recorregut habitual, però presentarà canvis, així com acaben d’anunciar altres ciutats properes. Un cop consultats els membres del comitè de seguretat que es va crear per a aquestes festes s’ha decidit el següent:
-
No es repartiran joguines ni llepolies. Així s’evitarà el contacte de mà en mà, com també s’evitarà les aglomeracions al principi del tram del recorregut. Les joguines i caramels emmagatzemats seran destinats a causes benèfiques i a propers actes.
-
Limitació de participants. Aquest any no hi haurà presència de voluntaris a les actuacions, excepte els estrictament necessaris, que acompanyaven els seguicis. Així el personal que hi participa estarà més limitat per si cal fer un seguiment posterior. Per tant, no hi haurà part tradicional.
-
Es demana a la població que es repartisca al llarg del recorregut i es recorda que la màscara és obligatòria en tot moment.
Des de la Regidoria s’ha lamentat no poder tenir una cavalcada com tots voldríem però “no podem estar exempts de la realitat i cal evitar el mínim perill, més tractant-se de la il·lusió dels més menuts que són els que més poden estar exposats ”.
El regidor de Festes, Josep Candela, ha indicat que “és una cavalcada per veure els espectacles des de la seguretat i la distància interpersonal que ens ha preparat la cort dels Reis d’Orient. Haurem d’esperar el 2023 per tenir la cavalcada que Ses Majestats voldrien, però cal recordar que ja és un avanç respecte a l’any passat poder contemplar les carrosses pels nostres carrers de nou. Mentre que altres ciutats del nostre entorn han decidit anul·lar-la directament, aquí la mantindrem, però amb les mesures que també s’estan prenent hui mateix a ciutats com la nostra. Tot per tenir un Nadal segur com estem demostrant responsablement el poble de Crevillent”.
Crevillent tendrá una cabalgata adaptada a las medidas contra la COVID
-
La Concejalía de Fiestas ha informado de los cambios que se han debido hacer para salvaguardar la seguridad debido al aumento de casos positivos
Crevillent (04/01/2022).- Crevillent mantiene su cabalgata este miércoles a las 18 horas con su recorrido habitual, pero presentará cambios, así como acaban de anunciar otras ciudades cercanas. Una vez consultados los miembros del comité de seguridad que se creó para estas fiestas se ha decidido lo siguiente:
-
No se repartirán juguetes ni chucherías. Así se evitará el contacto de mano en mano, como también se evitará las aglomeraciones al principio del tramo del recorrido. Los juguetes y caramelos almacenados serán destinados a causas benéficas y a próximos actos.
-
Limitación de participantes. Este año no habrá presencia de voluntarios en las actuaciones, excepto los estrictamente necesarios, que acompañaban a los cortejos. Así el personal que participa está más limitado por si cabe hacer un posterior seguimiento. Por lo tanto, no habrá parte tradicional.
-
Se pide a la población que se reparta a lo largo del recorrido y se recuerda que la mascarilla es obligatoria en todo momento.
Desde la Concejalía se ha lamentado no poder tener una cabalgata como todos quisiéramos pero “no podemos estar exentos de la realidad y hay que evitar a toda costa el mínimo peligro más tratándose de la ilusión de los más pequeños que son los que más pueden estar expuestos”.
El concejal de Fiestas, Josep Candela, ha indicado que “es una cabalgata para ver los espectáculos desde la seguridad y distancia interpersonal que nos ha preparado la corte de los Reyes de Oriente. Tendremos que esperar a 2023 para tener la cabalgata que sus majestades querrían, pero cabe recordar que ya es un avance respecto al año pasado el poder contemplar las carrozas por nuestras calles de nuevo. Mientras otras ciudades de nuestro entorno han decidido anularla directamente, aquí la mantendremos, pero con las medidas que también se están tomando hoy mismo en ciudades como la nuestra. Todo por tener una Navidad segura como estamos demostrando responsablemente el pueblo de Crevillent”.