Crevillent (18/11/2022).- L’Ajuntament de Crevillent inicia els actes de les festes nadalenques amb la posada en marxa de la decoració que estarà presidida per un arbre de llums de 15 metres a la Plaça de la Constitució, com ja va passar en 2021. El regidor, Josep Candela, ha informat que es mantindrà tota l’ampliació que es va fer de decorats i carrers on abans no hi havia il·luminació.
«La nostra intenció és anar millorant progressivament aquells barris que no tenen decoració nadalenca i en 2021 vam fer un salt qualitatiu per a posar Crevillent a l’altura de les ciutats amb la nostra població i atractiu turístic. Però també toca adaptar-se a les circumstàncies i, com ha recomanat la Generalitat Valenciana, rebaixarem el consum elèctric un 20% per dia. Estalviarem, durant les hores en què els comerços no estan oberts o en les hores de matinada» ha manifestat el regidor de Festes.
La data escollida és el 2 de desembre, per tal d’avançar-se als dies festius, quan serà una bona ocasió per visitar i recórrer els carrers de la vila. Per altra banda, la inauguració del Betlem Municipal es mantindrà el 8 de desembre, que és el dia tradicional en què se sol fer.
«Estem preparant un acte bonic per a l’encesa de les festes i una programació de Nadal sense les restriccions que hem viscut els últims anys. Amb la tornada de la llum, torna també l’alegria i l’orgull de veure com hem millorat tant en actes com en la targeta de presentació que el nostre poble dona cap a l’exterior, però sobretot en autoestima. Sentir-nos orgullosos del nostre poble és un valor que també forma part de l’esperit nadalenc» amb aquests paraules el regidor Candela Muñoz ha acabat la presentació en la roda de premsa d’aquest anunci.
Crevillent encenderá la Navidad el 2 de diciembre, manteniendo la decoración ampliada y reduciendo las horas de consumo de energía
-
La Concejalía de Fiestas y Turismo ha informado que será el próximo viernes, día 2, el acto de encendido de la iluminación de Navidad, aprovechando los días previos al puente de diciembre
Crevillent (18/11/2022).- El Ayuntamiento de Crevillent inicia los actos de las fiestas navideñas con la puesta en marcha de la decoración, que estará presidida por un árbol de luces de 15 metros en la Plaza de la Constitución, como ya pasó en 2021. El concejal, Josep Candela, ha informado que se mantendrá toda la ampliación que se hizo de decorados y calles donde antes no había iluminación.
«Nuestra intención es ir mejorando progresivamente aquellos barrios que no tienen motivos navideños y en 2021 hicimos un salto cualitativo para poner a Crevillent a la altura de otras ciudades con nuestra población y atractivo turístico. Pero también toca adaptarse a las circunstancias, y como ha recomendado la Generalitat Valenciana, rebajaremos el consumo eléctrico un 20% por día. Ahorrando las horas en que los comercios no están abiertos o en las que son entradas la madrugada» ha manifestado el regidor de Fiestas.
La fecha escogida es el 2 de diciembre, para adelantarse a los días festivos, cuando será una buena ocasión para visitar y recorrer las calles de la villa. Por otro lado, la inauguración del Belén Municipal se mantendrá el 8 de diciembre, que es el día tradicional en el que viene haciéndose.
«Estamos preparando un acto bonito para el encendido de las fiestas y una programación de Navidad sin las restricciones que hemos vivido los últimos años. Con la vuelta de la luz, vuelve también la alegría y el orgullo de ver cómo hemos mejorado tanto en actos como en la tarjeta de presentación que nuestro pueblo da hacia el exterior, pero sobre todo en autoestima. Sentirnos orgullosos de nuestro pueblo es un valor que también forma parte del espíritu navideño» con estas palabras el concejal Candela Muñoz ha acabado la presentación en la rueda de prensa de este anuncio.