Crevillent (04/08/2020).- L’anomenat sistema “RED” és una bolsa d’hores amb la qual cada agent que s’apunte cedirà la seua disponibilitat qualsevol dia de l’any i en qualsevol horari, ja que la no assistència a este servei especial que està fora del seu calendari implica l’expulsió del sistema. Esta mesura, afirma el regidor de Protecció Ciutadana, podrà mitigar la falta d’efectius per les nombroses jubilacions i la inexistència d’oposicions en la plantilla des de fa 14 anys.
“Vivim un moment extraordinari, d’un gran perill, on necessitem d’efectius per controlar que les mesures sanitàries siguen salvaguardades en l’espai públic. Les últimes notícies en localitats veïnes com Elx, amb qui tenim una gran mobilitat, fan ser pesimistes en quant a l’evolució de les xifres. Això, i el camí cap a una policia de més proximitat, ens fan aplicar sistemes nous que per una banda garantixen una estabilitat laboral en les condicions de la plantilla, i per altra, els veïns voran que se’ls dóna un servei que amb la proporció actual de la plantilla no podríem donar amb els horaris habituals”.
Amb esta disponibilitat que implica sis serveis més per cada agent fins a final d’any, Crevillent es blinda millor contra unes dades de Coronavirus que van en augment en tota la comarca del Baix Vinalopó i contra les que s’haurà de lluitar amb la responsabilitat de totes i tots per el previsible augment de casos que marca la tendència a hores d’ara.
Crevillent se refuerza con más horas de Policía Local para luchar contra el Covid
-
El Ayuntamiento de Crevillent aprueba un régimen de especial disponibilidad que puede aumentar en la plantilla más de 2.300 horas dedicadas a servicios especiales
Crevillent (04/08/2020).- El llamado sistema “RED” es una bolsa de horas con la cual cada agente que se apunte cederá su disponibilidad cualquier día del año y en cualquier horario, puesto que la no asistencia a este servicio especial, que está fuera de su calendario, implica la expulsión del sistema. Esta medida, afirma el regidor de Protección Ciudadana, podrá mitigar la falta de efectivos por las numerosas jubilaciones y la inexistencia de oposiciones en la plantilla desde hace 14 años.
“Vivimos un momento extraordinario, de un gran peligro, donde necesitamos de efectivos para controlar que las medidas sanitarias sean salvaguardadas en el espacio público. Las últimas noticias en localidades vecinas como Elche, con quien tenemos una gran movilidad, hacen ser pesimistas en en cuanto a la evolución de las cifras. Esto, y el camino hacia una policía de más proximidad, nos hacen aplicar sistemas nuevos que por un lado garantizan una estabilidad laboral en las condiciones de la plantilla, y por otra, permiten que los vecinos tengan un servicio que con la proporción actual de la plantilla no podríamos dar con los horarios habituales”.
Con esta disponibilidad que implica seis servicios más por cada agente hasta final de año, Crevillent se blinda mejor contra unos datos de Coronavirus que van en aumento en toda la comarca del Baix Vinalopó y contra los que se tendrá que luchar mediante la responsabilidad de todas y todos por el previsible aumento de casos que marca la tendencia a estas alturas.