Crevillent (20/07/2022).- L’Ajuntament de Crevillent ha fet públic el resultat de la distribució del fons autonòmic de cooperació per al foment del turisme. En aquest cas, l’assignació per a Crevillent és de 34.797 euros i s’ha tingut en compte la qualificació que té la ciutat com a «municipi turístic», aconseguint una puntuació superior a la de les grans ciutats del seu voltant. Una qualificació que s’aconsegueix a partir dels serveis que es presten per part de la Tourist Info, així com pels recursos vacacionals que té la població durant tot l’any.
En eixe sentit, el regidor de Turisme i Festes, Josep Candela, ha indicat «la importància que té l’àrea com a generadora d’inversions en el poble per a millorar tots els serveis que prestem al visitant».
Sobre aquesta qüestió, des de la regidoria han apuntat que la destinació d’aquests diners correrà amb les despeses que es generen a les festes patronals de Crevillent, incloent-se en el pressupost d’enguany «ja que tenim clar que cada euro invertit en els nostres dies grans retorna multiplicat al poble, generant riquesa i llocs de treball. La nostra hostaleria i els serveis turístics de la localitat ens reclamen que seguim amb eixa inversió que, lluny de quedar en fons perdut, es converteix en una inversió productiva i aprofita per a posar-nos en el mapa per als futurs visitants».
Per al govern crevillentí, la sinergia creada entre les festes i el turisme, englobades en una mateixa àrea, està demostrant-se un dels indicadors econòmics més positius dels últims anys. És per això, han recordat, que actualment s’ha contractat l’elaboració d’un nou pla estratègic de turisme i l’elaboració del projecte «Q» de qualitat turística per a mantindre aquestes subvencions.
Crevillent consigue una nueva subvención de 34.797 euros de la Generalitat Valenciana para el fomento del turismo
-
En menos de un año el área de Turismo y Fiestas ha ingresado más de 87.000 euros en subvenciones por parte de la Consellería
Crevillent (20/07/2022).- El Ayuntamiento de Crevillent ha hecho público el resultado de la distribución del fondo autonómico de cooperación para el fomento del turismo. En este caso, la asignación para Crevillent es de 34.797 euros y se ha tenido en cuenta la calificación que tiene la ciudad como «municipio turístico», consiguiendo una puntuación superior a la de las grandes ciudades de su alrededor. Una calificación que se consigue a partir de los servicios que se prestan por parte de la Tourist Info, así como por los recursos vacacionales que tiene la población durante todo el año.
En ese sentido, el concejal de Turismo y Fiestas, Josep Candela, ha indicado «la importancia que tiene el área como generadora de inversiones en el pueblo para mejorar todos los servicios que prestamos al visitante».
Sobre esta cuestión, desde la concejalía han apuntado que el destino de este dinero irá a correr con los gastos que se generan en las fiestas patronales de Crevillent, incluyéndose en el presupuesto de este año «puesto que tenemos claro que cada euro invertido en nuestros días grandes retorna multiplicado al pueblo, generando riqueza y puestos de trabajo. Nuestra hostelería y los servicios turísticos de la localidad nos reclaman que sigamos con esa inversión que, lejos de quedar en fondo perdido, se convierte en una inversión productiva y se aprovecha para ponernos en el mapa para los futuros visitantes».
Para el gobierno crevillentino, la sinergia creada entre las fiestas y el turismo, englobadas en una misma área, está demostrándose uno de los indicadores económicos más positivos de los últimos años. Es por eso, han recordado, que actualmente se ha contratado la elaboración de un nuevo plan estratégico de turismo y la elaboración del proyecto «Q» de calidad turística para mantener estas subvenciones.