Crevillent (26/05/2023).- L’alcalde de Crevillent, José Manuel Penalva Casanova, va visitar ahir les obres d’urbanització de la Plaça i els accessos que donen al Teatre Chapí (entre els quals es troba el nou creat entre carrer Palma i Santíssima Trinitat) per a conéixer el seu estat d’execució.
Les obres van començar el passat 16 de gener i avancen a bona marxa, sent possible fins i tot que s’avance uns dies la seua finalització, programada per al 16 de juliol (sis mesos de duració).
Algunes de les actuacions que s’estan desenvolupant actualment són el pavimentat del sòl i la rematada de murs, seguides de la instal·lació elèctrica, del reg i l’enllumenat. Anteriorment s’han dut a terme altres com elevar el terreny, o la connexió d’aigua potable i l’eliminació de les canonades de fibrociment.
Una vegada finalitzades les obres, es procedirà a la incorporació de monticles de gespa i arbratge autòcton per a garantir l’existència d’ombra, el qual es concretarà pròximament.
Sobre les característiques de la plaça, serà totalment accessible i diàfana per a permetre el desenvolupament d’altres activitats i esdeveniments com podria ser el cinema d’estiu, amb projeccions de pel·lícules a l’aire lliure.
Avanzan a buen ritmo las obras de la Plaza Chapí de Crevillent
-
La urbanización de este espacio público y de los accesos que dan paso al Teatro Chapí podrían acabar antes del 16 de julio, fecha prevista para su finalización
Crevillent (26/05/2023).- El alcalde de Crevillent, José Manuel Penalva Casanova, visitó ayer las obras de urbanización de la Plaza y los accesos que dan al Teatro Chapí (entre los que se encuentra el nuevo creado entre calle Palma y Santísima Trinidad) para conocer su estado de ejecución.
Las obras comenzaron el pasado 16 de enero y avanzan a buena marcha, siendo posible incluso que se adelante unos días su finalización, programada para el 16 de julio (seis meses de duración).
Algunas de las actuaciones que se están desarrollando actualmente son el pavimentado del suelo y el remate de muros, seguidas de la instalación eléctrica, del riego y el alumbrado. Anteriormente se han llevado a cabo otras como elevar el terreno, o la conexión de agua potable y la eliminación de las tuberías de fibrocemento.
Una vez finalizadas las obras, se procederá a la incorporación de montículos de césped y arbolado autóctono para garantizar la existencia de sombra, el cual se concretará próximamente.
Sobre las características de la plaza, será totalmente accesible y diáfana para permitir el desarrollo de otras actividades y eventos como podría ser el cine de verano, con proyecciones de películas al aire libre.