Crevillent (04/09/2020).- En el matí d’ahir dijous, 3 de setembre, la regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament de Crevillent, Estefanía Salinas Peral, juntament amb la regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Elx, Esther Díez, han assistit a l’obertura del nou observatori d’ocells, situat al Parc Natural del Fondo.
Aquest observatori, fabricat en fusta i que es regeix per la mateixa estètica que els que ja es troben al Fondo, porta per nom BASSA LLARGUERA i està formant part de la Ruta Verda, la qual s’espera, siga molt important en pocs anys. Gràcies a aquest observatori, els visitants del parc, podran observar i contemplar des d’una altra perspectiva totes les espècies d’ocells que viuen al parc.
És important recordar als crevillentins i crevillentines que no dubten a acostar-se a les instal·lacions del parc. En elles, podran gaudir de l’espai i del paisatge, coneixent i apreciant els seus valors, especialment en un moment tan delicat com el que estem vivint, pendents d’una crisi sanitària, que ha posat en qüestió la nostra manera de viure i com ens relacionem amb la naturalesa.
En paraules de l’edil, Estefanía Salinas Peral, “agrair la col·laboració de Conselleria per a subministrar el material amb el qual ha sigut possible la creació del nou observatori, també als operaris de la brigada que treballa al parc, que han sigut els encarregats d’elaborar aquest meravellós observatori i per descomptat al seu director, Francisco Martínez i al president de la junta rectora, Vicent Sansano. Sense tots ells, aquest observatori no hauria sigut possible. Els residents a Crevillent ja no tenen excusa per a no visitar el parc. Ara mateix i a causa de la crisi sanitària que estem vivint, el parc compleix amb totes les mesures de seguretat indicades per la Conselleria de Sanitat. El parc continua obert en el seu horari habitual (dissabtes de 12 a 14 hores i la resta dels dies i festius de 9 a 14 hores.”
Apertura del nuevo observatorio Bassa Llarguera
● El parque natural de El Hondo, dispone desde ayer, de un nuevo observatorio
Crevillent (04/09/2020).- En la mañana de ayer jueves, 3 de septiembre, la concejal de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Crevillent, Estefanía Salinas Peral, junto con la concejal de medio ambiente del ayuntamiento de Elx, Esther Díez, han asistido a la apertura del nuevo observatorio de aves, ubicado en el Parque Natural de El Hondo.
Este observatorio, fabricado en madera y que se rige por la misma estética que los que ya se encuentran en El Hondo, lleva por nombre BASSA LLARGUERA y está formando parte de la Ruta Verde, la cual se espera, sea muy importante en pocos años. Gracias a este observatorio, los visitantes del parque, podrán observar y contemplar desde otra perspectiva todas las especies de aves que viven en el parque.
Es importante recordar a los crevillentinos y crevillentinas que no duden en acercarse a las instalaciones del parque. En ellas, podrán disfrutar del espacio y del paisaje, conociendo y apreciando sus valores, especialmente en un momento tan delicado como el que estamos viviendo, pendientes de una crisis sanitaria, que ha puesto en cuestión nuestra forma de vivir y cómo nos relacionamos con la naturaleza.
En palabras de la edil, Estefanía Salinas Peral, “agradecer la colaboración de Consellería para suministrar el material con el que ha sido posible la creación del nuevo observatorio, también a los operarios de la brigada que trabaja en el parque, que han sido los encargados de elaborar este maravilloso observatorio y por supuesto a su director, Francisco Martínez y al presidente de la junta rectora, Vicent Sansano. Sin todos ellos, este observatorio no hubiera sido posible. Los residentes en Crevillent ya no tienen excusa para no visitar el parque. Ahora mismo y debido a la crisis sanitaria que estamos viviendo, el parque cumple con todas las medidas de seguridad indicadas por la Conselleria de Sanidad. El parque sigue abierto en su horario habitual (sábados de 12 a 14 horas y el resto de los días y festivos de 9 a 14 horas.”