Crevillent (23/11/2020).- Aquest matí han donat principi les obres de Restauració de zones degradades per abocament incontrolat de residus en la C/ San Isidro.
La zona afectada en la qual es realitzarà la rehabilitació es troba en la partida El Pla, amb una superfície afectada de 3.710 m². Aquesta zona es troba en terreny forestal estratègic en tota la seua superfície, està inclòs en la muntanya pública, denominat “Sierra baixa i Llomes”.
Les obres contemplades en aquest projecte constaran de la restauració de la parcel·la i adequació de zones degradades per l’abocament de residus incontrolats, treballs de desbrossament, moviment de terres, condicionament de la zona, senyalització informativa i reposició del clos existent que ara mateix es troba totalment destrossat.
Per a la regidor de Medi Ambient, Estefanía Salinas Peral, “És una bona notícia per als veïns i veïnes de Crevillent, que portaven temps demandant la neteja d’aquesta zona. Ha sigut una grata sorpresa, descobrir que les obres s’han iniciat aquest matí, ja que aquesta subvenció va ser concedida per Diputació al setembre de 2019 i és just ara quan s’ha posat en marxa. Es té previst, segons ve en projecte, que li termini d’execució d’aquestes obres siga de tres setmanes.
Inicio de las obras de Restauración de zonas degradadas en la Partida El Plà
- Restauració de zones degradades per abocament incontrolat de residus en la C/ San Isidro
Crevillent (23/11/2020).- Esta mañana han dado comienzo las obras de Restauración de zonas degradadas por vertido incontrolado de residuos en la C/ San Isidro.
La zona afectada en la que se realizará la rehabilitación se encuentra en la partida El Pla, con una superficie afectada de 3.710 m2. Esta zona se encuentra en terreno forestal estratégico en toda su superficie, está incluido en el monte público, denominado “Sierra baja y Lomas”.
Las obras contempladas en este proyecto constarán de la restauración de la parcela y adecuación de zonas degradadas por el vertido de residuos incontrolados, trabajos de desbroce, movimiento de tierras, acondicionamiento de la zona, señalización informativa y reposición del vallado existente que ahora mismo se encuentra totalmente destrozado.
Para la concejal de Medio Ambiente, Estefanía Salinas Peral, “Es una buena noticia para los vecinos y vecinas de Crevillent, que llevaban tiempo demandando la limpieza de esta zona. Ha sido una grata sorpresa, descubrir que las obras se han iniciado esta mañana, ya que esta subvención fue concedida por Diputación en septiembre de 2019 y es justo ahora cuando se ha puesto en marcha. Se tiene previsto, según viene en proyecto, que le plazo de ejecución de estas obras sea de tres semanas.