Crevillent (01/03/2020).- A partir de hui dilluns els establiments d’hostaleria i restauració de Crevillent podran augmentar de nou l’espai en la via pública per a la col·locació de taules, cadires i ombrel·les, davant l’autorització de la reobertura de les terrasses amb un aforament del 50%.
Segons explica el regidor d’Espais Públics, Marcelino Giménez, la sol·licitud del permís s’haurà de realitzar de la mateixa forma que la vegada anterior i els hostalers podran ampliar les seues terrasses des del mateix moment en què presenten la documentació (declaracions responsables i Pla de situació referit a l’àrea d’influència de l’ocupació) en Registre o a través de la Seu Electrònica. Posteriorment, els serveis municipals verificaran el compliment dels requisits.
L’Ajuntament vol afavorir així l’impuls d’un dels sectors econòmics de la localitat més afectats per les restriccions de la Covid-19. “Volem facilitar el retorn a l’activitat de l’hostaleria perquè puguen comptar amb un major nombre de taules disponibles en els seus negocis alhora que es compleixen els requisits de proporcionalitat i distància i les mesures sanitàries” afig Marcelino Giménez.
Bares, restaurantes y cafeterías ya pueden solicitar la ampliación de sus terrazas
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La Concejalía de Espacios Públicos de Crevillent permite aumentar el espacio que ocupan los negocios de hostelería en la vía pública ante su reapertura como medida de apoyo al sector
Crevillent (01/03/2020).- A partir de hoy lunes los establecimientos de hostelería y restauración de Crevillent podrán aumentar de nuevo el espacio en la vía pública para la colocación de mesas, sillas y sombrillas, ante la autorización de la reapertura de las terrazas con un aforo del 50%.
Según explica el concejal de Espacios Públicos, Marcelino Giménez, la solicitud del permiso se deberá realizar de la misma forma que la vez anterior y los hosteleros podrán ampliar sus terrazas desde el mismo momento en que presenten la documentación (declaraciones responsables y Plano de situación referido al área de influencia de la ocupación) en Registro o a través de la Sede Electrónica. Posteriormente, los servicios municipales verificarán el cumplimiento de los requisitos.
El Ayuntamiento quiere favorecer así el impulso de uno de los sectores económicos de la localidad más afectados por las restricciones de la Covid-19. “Queremos facilitar el retorno a la actividad de la hostelería para que puedan contar con un mayor número de mesas disponibles en sus negocios a la vez que se cumplen los requisitos de proporcionalidad y distancia y las medidas sanitarias” añade Marcelino Giménez.