Major atenció a la ciutadania en Serveis Socials

  • La Regidoria de Drets Socials, Majors, Cooperació i Solidaritat de Crevillent reuneix en un “Catàleg de serveis” totes les prestacions a les quals pot accedir la ciutadania per a agilitar la seua tramitació

Crevillent (09/03/2021).- Dins de la línia d’actualització i modernització traçada per la Regidoria de Drets Socials, Majors, Cooperació i Solidaritat, la regidora Montserrat Pineda treballa al costat de l’equip tècnic de Serveis Socials en un “Catàleg de serveis» que reunisca totes les prestacions a les quals la ciutadania pot accedir.

Amb aquest catàleg s’aconseguirà, d’una banda, que els treballadors tinguen reunides totes les prestacions, siguen o no de la seua competència, podent així donar un servei més complet i eficaç, derivant els usuaris i usuàries als tècnics pertinents per a un tracte més personal i específic.

D’altra banda, els/as usuaris/as aconseguiran disminuir el nombre de cites, amb el consegüent estalvi de temps. En definitiva, s’agilitaran els tràmits perquè la ciutadania obtinga més en menys temps.

Aquest catàleg podrà ser consultat per internet a través de la web de l’Ajuntament en les pròximes setmanes i estarà disponible també en paper per a qui no dispose de mitjans electrònics. D’aquesta manera, totes les persones podran saber a quines ajudes poden optar i quins requisits han de complir.

A més, s’actualitzarà la documentació de cada departament creant unes carpetes específiques per a cada necessitat de manera que estiga llesta per a entregar en el moment.

Amb tot això es pretén:

  • Evitar cites innecessàries.

  • Accés més fàcil i ràpid a la tramitació.

  • Major informació.

  • Estalvi de temps.

  • Obtenció més ràpida i eficaç de les ajudes.

  • Atenció més personalitzada.

Per a l’edil de l’àrea, Montserrat Pineda, totes aquestes millores tenen la intenció d’acostar els Serveis Essencials a la població per a aconseguir així una ajuda més personal que atenga les necessitats de cada família. “En definitiva, es tracta de tendir una mà a aquelles persones que estan passant dificultats i necessiten ajuda, assessorament i solucions eficaces”.

 

Mayor atención a la ciudadanía en Servicios Sociales

  • La Concejalía de Derechos Sociales, Mayores, Cooperación y Solidaridad de Crevillent aúna en un “Catálogo de servicios” todas las prestaciones a las que puede acceder la ciudadanía para agilizar su tramitación

Crevillent (09/03/2021).- Dentro de la línea de actualización y modernización trazada por la Concejalía de Derechos Sociales, Mayores, Cooperación y Solidaridad, la concejala Montserrat Pineda trabaja junto al equipo técnico de Servicios Sociales en un “Catálogo de servicios» que aúne todas las prestaciones a las que la ciudadanía puede acceder.

Con este catálogo se conseguirá, por una parte, que los trabajadores tengan reunidas todas las prestaciones, sean o no de su competencia, pudiendo así dar un servicio más completo y eficaz, derivando a los/as usuarios/as a los técnicos pertinentes para un trato más personal y específico.

Por otra parte, los/as usuarios/as conseguirán disminuir el número de citas, con el consiguiente ahorro de tiempo. En definitiva, se agilizarán los trámites para que la ciudadanía obtenga más en menos tiempo.

Este catálogo podrá ser consultado on line a través de la web del Ayuntamiento en las próximas semanas y estará disponible también en papel para quien no disponga de medios electrónicos. De esta forma, todas las personas podrán saber a qué ayudas pueden optar y qué requisitos deben cumplir.

Además, se va a actualizar la documentación de cada departamento creando unas carpetas específicas para cada necesidad de forma que esté lista para entregar en el momento.

Con todo ello se pretende:

  • Evitar citas innecesarias.

  • Acceso más fácil y rápido a la tramitación.

  • Mayor información.

  • Ahorro de tiempo.

  • Obtención más rápida y eficaz de las ayudas.

  • Atención más personalizada.

Para la edil del área, Montserrat Pineda, todas estas mejoras tienen la intención de acercar los Servicios Esenciales a la población para conseguir así una ayuda más personal que atienda las necesidades de cada familia. “En definitiva, se trata de tender una mano a aquellas personas que están pasando dificultades y necesitan ayuda, asesoramiento y soluciones eficaces”.

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