Crevillent (20/07/2023).- La Concejalía de Censo, Estadística y Población ha informado que un total de 21.041 electores están llamados a votar a las elecciones a Cortes Generales este próximo domingo 23 de julio. Si comparamos este dato con el de los comicios nacionales de 2019 (cuando hubo 20.710 electores), supone un incremento de 331 personas con derecho a ejercer su voto en las urnas.
Este aumento se debe fundamentalmente, tal y como apunta la edil del área, Silvia Asencio, a la mayoría de edad cumplida por los jóvenes que se han inscrito en el padrón municipal y también a las altas procedentes de otros municipios.
Además, la concejal Asencio reitera, sobre la cita electora del 23J, que aquellos vecinos que han sido designados como miembros de una Mesa tienen obligación de asistir al colegio electoral que les corresponda a las 8 de la mañana, salvo que tengan una excusa aceptada por la Junta Electoral de Zona.
En el caso de no cumplir con esta obligación el funcionario correspondiente lo pondrá en conocimiento de la Junta Electoral procediendo, en su caso, a una pena de prisión de 3 meses a 1 año o multa de 6 a 24 meses.
La edil también afirma que se dispondrá de equipos de climatización para afrontar las temperaturas veraniegas. Con ello, “se garantizará una temperatura óptima para el correcto desarrollo de la jornada”, insiste Asencio.
Para cualquier consulta el día de las elecciones pueden acudir al Ayuntamiento o llamar por teléfono si así lo estiman conveniente (teléfono Ayuntamiento: 96 540 15 26).
La concejal anima a los vecinos a que ejerzan su derecho a voto, tomando, eso sí, todas las cautelas climatológicas adecuadas para dicha jornada.
El nombre d´electors a Crevillent augmenta en 331 persones cridades a votar a les urnes el 23J
• Un total de 21.041 electors podran exercir el seu dret a vot en els diferents col·legis electorals
Crevillent (20/07/2023).- La Regidoria de Cens, Estadística i Població ha informat que un total de 21.041 electors estan cridats a votar a les eleccions a Corts Generals aquest pròxim diumenge 23 de juliol. Si comparem aquesta dada amb el dels comicis nacionals de 2019 (quan va haver-hi 20.710 electors), suposa un increment de 331 persones amb dret a exercir el seu vot en les urnes.
Aquest augment es deu fonamentalment, tal com apunta l’edil de l’àrea, Silvia Asencio, a la majoria d’edat complida pels joves que s’han inscrit en el padró municipal i també a les altes procedents d’altres municipis.
A més, la regidor Asencio reitera, sobre la cita electora del 23J, que aquells veïns que han sigut designats com a membres d’una Mesa tenen obligació d’assistir al col·legi electoral que els corresponga a les 8 del matí, llevat que tinguen una excusa acceptada per la Junta Electoral de Zona.
En el cas de no complir amb aquesta obligació el funcionari corresponent el posarà en coneixement de la Junta Electoral procedint, en el seu cas, a una pena de presó de 3 mesos a 1 any o multa de 6 a 24 mesos.
L’edil també afirma que es disposarà d’equips de climatització per a afrontar les temperatures estiuenques. Amb això, “es garantirà una temperatura òptima per al correcte desenvolupament de la jornada”, insisteix Asencio.
Per a qualsevol consulta el dia de les eleccions poden acudir a l’Ajuntament o telefonar si així ho estimen convenient (telèfon Ajuntament: 96 540 15 26).
La regidor anima als veïns al fet que exercisquen el seu dret a vot, prenent, això sí, totes les cauteles climatològiques adequades per a aquesta jornada.